Szkolenia

W ciągu 13 lat (2010-2022) przeszkoliłem 59 000 menedżerów średniego i wyższego szczebla.

Szkolenia przygotowuję i prowadzę dla osób, które na co dzień pełnią funkcje zarządcze w Firmie i chcą rozwinąć swój potencjał oraz z właścicielami biznesów, którzy chcą rozwinąć organizacje jako właściciele i udziałowcy.

Szkolenia, które wybierają menedżerowie i właściciele biznesów to:

  • Akademia Menedżera – cykl warsztatów dla szefów i właścicieli biznesów
  • Rekrutacja i retencja pracowników – proces rekrutacji
  • Zarządzanie zespołem rozproszonym
  • Zarządzanie zmianą
  • 6 kluczowych rozmów menedżera
  • Zarządzanie zespołem
  • Coachingowe zarządzanie zespołem
  • Rozmowy oceniające
  • Budowanie autorytetu
  • Budowanie zaangażowania
  • Zarządzanie pokoleniem Y, Z
  • Sztuka prezentacji i autoprezentacji
  • Kultura feedbacku
  • Rozwiazywanie konfliktów
  • Zarządzanie stresem i kontrolowanie emocji
  • Sztuka efektywnych zebrań/spotkań
  • Sztuka prezentacji, autoprezentacja 
  • Wystąpienia publiczne
  • Komunikacja i współpraca w zespole 
  • Delegowanie zadań i uprawnień 
  • Coaching 
  • Trening asertywności
  • Praca zespołowa
  • Komunikacja w zespole

Szkolenia rozwijające kompetencje handlowe, obsługi klienta

W ciągu 13 lat (2010-2022) przeszkoliłem 31 000 handlowców i pracowników zajmujących się obsługą klienta, kontaktem z klientem.

Te szkolenia przygotowuję i prowadzę dla osób, które na co dzień pełnią funkcje handlowe w Firmie, są odpowiedzialne za kontakty z klientem i chcą rozwinąć swoje umiejętności

Szkolenia, które wybierają osoby zajmujące się kontaktami z klientem i sprzedażą to:

  • Sales Academy – cykl szkoleń dla handlowców i pracowników obsługi klienta
  • Aktywne pozyskiwanie klienta
  • Aktywny prospecting
  • Negocjacje zakupowe/sprzedażowe
  • Trudne sytuacje obsłudze klienta
  • Finalizacja transakcji
  • Aktywna obsługa klienta
  • Sztuka prezentacji w sprzedaży
  • Prowadzenie efektywnych spotkań biznesowych – bezpośrednich oraz on line
  • Rozwiazywanie konfliktów
  • Zarządzanie stresem i kontrolowanie emocji
  • Profesjonalna obsługa klienta przez telefon i zarządzanie relacjami z klientem
  • Rozwój inteligencji emocjonalnej
  • Trening asertywności
  • Budowanie porozumienia z innymi