W ciągu 13 lat (2010-2022) przeszkoliłem 59 000 menedżerów średniego i wyższego szczebla.
Szkolenia przygotowuję i prowadzę dla osób, które na co dzień pełnią funkcje zarządcze w Firmie i chcą rozwinąć swój potencjał oraz z właścicielami biznesów, którzy chcą rozwinąć organizacje jako właściciele i udziałowcy.
Szkolenia, które wybierają menedżerowie i właściciele biznesów to:
- Akademia Menedżera – cykl warsztatów dla szefów i właścicieli biznesów
- Rekrutacja i retencja pracowników – proces rekrutacji
- Zarządzanie zespołem rozproszonym
- Zarządzanie zmianą
- 6 kluczowych rozmów menedżera
- Zarządzanie zespołem
- Coachingowe zarządzanie zespołem
- Rozmowy oceniające
- Budowanie autorytetu
- Budowanie zaangażowania
- Zarządzanie pokoleniem Y, Z
- Sztuka prezentacji i autoprezentacji
- Kultura feedbacku
- Rozwiazywanie konfliktów
- Zarządzanie stresem i kontrolowanie emocji
- Sztuka efektywnych zebrań/spotkań
- Sztuka prezentacji, autoprezentacja
- Wystąpienia publiczne
- Komunikacja i współpraca w zespole
- Delegowanie zadań i uprawnień
- Coaching
- Trening asertywności
- Praca zespołowa
- Komunikacja w zespole
Szkolenia rozwijające kompetencje handlowe, obsługi klienta
W ciągu 13 lat (2010-2022) przeszkoliłem 31 000 handlowców i pracowników zajmujących się obsługą klienta, kontaktem z klientem.
Te szkolenia przygotowuję i prowadzę dla osób, które na co dzień pełnią funkcje handlowe w Firmie, są odpowiedzialne za kontakty z klientem i chcą rozwinąć swoje umiejętności
Szkolenia, które wybierają osoby zajmujące się kontaktami z klientem i sprzedażą to:
- Sales Academy – cykl szkoleń dla handlowców i pracowników obsługi klienta
- Aktywne pozyskiwanie klienta
- Aktywny prospecting
- Negocjacje zakupowe/sprzedażowe
- Trudne sytuacje obsłudze klienta
- Finalizacja transakcji
- Aktywna obsługa klienta
- Sztuka prezentacji w sprzedaży
- Prowadzenie efektywnych spotkań biznesowych – bezpośrednich oraz on line
- Rozwiazywanie konfliktów
- Zarządzanie stresem i kontrolowanie emocji
- Profesjonalna obsługa klienta przez telefon i zarządzanie relacjami z klientem
- Rozwój inteligencji emocjonalnej
- Trening asertywności
- Budowanie porozumienia z innymi